Vragen over registreren/inloggen

Moet ik registreren/inloggen?
Nee, je hoeft niet geregistreerd of ingelogd te zijn om een aankoop te doen.

Wat zijn de voordelen als ik mijzelf registreer?
Wanneer je een account aanmaakt (registreert) kun je meerdere factuur- en afleveradressen aanmaken, snel (herhaal)orders plaatsen en wijzigingen in je gegevens aanbrengen. Als je als zakelijke klant registreert, worden ook je kortingen zichtbaar. Per product waar je een korting op krijgt zie je onze adviesprijs en jouw prijs staan.

Ik heb een kortingafspraak bij jullie maar zie mijn kortingen niet
Als je al klant bij ons bent en nog geen account had aangemaakt zijn je kortingen niet zichtbaar. Als je een account aanmaakt (registreert) zullen wij achter de schermen je afspraken met ons doorvoeren in de webshop. Je kortingen en betaalcondities zijn dan binnen 1 werkdag zichtbaar. Je ontvangt een e-mail van ons wanneer dit is gebeurt.

Mijn inloggegevens werken niet
Werken je inloggegevens niet meer? Dan kun je bij het inloggen op "Wachtwoord vergeten" klikken. Je krijgt dan een link toegestuurd waarbij je je wachtwoord opnieuw kan instellen.

Even geduld...